Sunday, May 2, 2010

ya ALLAH ya tuhan kami,bagimu segala puji,engkau pengatur langit dan bumi serta yang didalamnya.bagimu segala puji,engkaulah penguasa segala langit dan bumi.bagimu segala puji.engkaulah cahaya langit dan bumi dan segala yang di dalamnya.bagimu segala puji.engkaulah penguasa segala di langit dan bumi.segala puji bagimu.engkau adalah haq,janjimu adalah haq,perjumpaan denganmu adalah haq,syurga adalah haq,neraka adalah haq,para nabi adalah haq,seta nabi muhammad dan hari kiamat adalah haq.ya ALLAH,padamu aku berserah diri dan padamu aku bertawakal,kepadamu aku bertaubat,denganmu aku berhujah,dan kepadamu aku berhukum.kerana itu ampunilah dosa-dosaku yang telah aku lakukan dan yang akan terjadi,yang kurahsiakan dan yang kunampakkan serta yang engkau ketahui dariku.engkau yang memajukan satu perkara dan engkau pula yang mengakhirkan.tiada tuhan yang berhak diibadahi melainkan engkau.( h.r b.m)

No comments: